TABOR ZREČE

Objavljeno dne 3. okt, 2019 v Novice

Naravo smo prinesli v svojo hišo. Radi imamo gozd in radi imamo les. Doma narejene izdelke smo postavili v naše sobe, kjer vas bosta v sen zazibali tišina in trna tema in kjer vas bo jutranji pogled z balkona ponesel pod obronke Zreškega Pohorja.

Vedno znova pridem in odidem, da bi se vrnil.

Bilo je všeč.

Alek

1. DAN

V torek smo se odpravili na tabor v Zreče. Med potjo smo se ustavili na kavici. Potem smo nadaljevali pot proti Zrečam. Ko smo prišli do Zreč pa smo šli v sobe. Potem smo šli na kosilo, po kosilu pa smo šli malo ogledati vinograde in trgovino. Potem pa smo šli še malo na sprehod. Zelo je lepa narava. In majo zelo lepe vinograde. Veliko se družimo.

Na tabor zelo rada grem. Urška na kmetiji je zelo prijazna. Tudi slikali smo se , sedeli smo zunaj in se pogovarjali na sončku.

Potem je bila večerja. Po večerji smi šli v sobe in prižgali televizijo in smo jo malo gledali. Malo smo se pogovarjali.

Na tabor zelo rada pridem, ker je zelo lepa narava. Vreme je krasno, nam je lepo da imamo lepo vreme. Zelo sem zadovoljna in vesela. Na tabor zelo rada pridem.

2. DAN

V sredo smo zjutraj ustali in šli na zajtrk. Po zajtrku smo šli s kombijem na Roglo. Šli smo do škratove poti. Iskali smo štampiljke in jih na tablice poštempljali. Ko smo končali smo šli v hotel in smo dobili nagrado.

Koliko je bila dolga cesta in smo naredili en krog. Potem pa smo šli v kombi in smo se odpeljali do hiše. Nato smo šli ma kosilo. Potem je bil počitek. Po počitku pa smo šli nabirati paradižnik in maline. Potem pa smo šli skupaj na večerjo. Po večerji smo gledali televizijo. Potem pa smo se pogovarjali in smo se veliko smejali. Imeli smo v sobi tudi muziko. Zelo mi je všeč ker nas je Sabina slikala. Zelo sta prijazni mentorici.

Upam, da bo lepo sončno vreme. Da bi lahko se pogovarjali. Zelo imam lepo družbo. S Tino in Ireno se imamo lepo v sobi, ker si veliko lepega povemo. V sobi smo veliko barvale in upam da bomo še kdaj šli na tak tabor nepozabni. Zelo smo zadovoljne.

3. DAN

Zjutraj smo se odpravili v Velenje, kjer je bil Pikin festival. Ogledali smo si malo mesto. Srečali smo Piko Nogavičko in smo se slikali. Zelo je bila lušna Pika Nogavička, zelo se je smejala. Na trgu smo kupili opice za spomin. Šli smo gledati razstavljene ilustracije pravljic. Meni so všeč ilustracije in slikanice. Šli smo tudi do jezera. Slikali smo se pri srčku.

Na jezeru je zelo lepa narava. Šli smo tudi na kavico. Bilo je zelo lepo. Zelo lepo doživetje smo preživeli. Veliko lepega smo se naučili. Lepo vreme smo imeli.

Meni je všeč na taboru ker se veliko hodi in imamo se lepo. Narava mi je zelo lepa. Zelo mi je všeč, ker imamo dobro družbo. Veliko mi pomen, da se bom zapomnila od tabora. Najbolj se bom zapomnila kako smo se sprehajali v Velenju po mestu Piki festival.
Zelo smo se zabavali. To se bom zapomnila, ker smo srečali Piko Nogavičko. Potem se je Pika Nogavička peljala s skirojem po festivalu. Zelo mi je bilo všeč na taboru.

Mojca

Škratova učna pot na Rogli

Imeli smo se najlepši potep po Pohorskih gozdovih, ker je škrat nam dal navodila, kateri smo šli iskat presenečenje. Smo zmagali in smo šli naprej proti hišici in kosilu. Jesensko počivanje in okolica je bila čudovita.

Ko smo prišli na tabor zreče kjer smo hodili in se sprehajali po cesti in po travniku, kjer je Sabina slikala in smo šli naprej. Pohodi so bili zelo dobri. S kombijem smo se ustavili na kavi.

Škratova učna pot mi je bila zelo všeč, ker smo dobili torbice ker smo jih štempljali ko je bilo narisano različnih motivov. Goba, lisica, kobilica, zajec in prijatelj škratek in zares smo imeli lep gozd in skupinski izlet na Roglo in bilo je super, ker smo iskali predmete. Meni je bilo zelo zabavno.

Pohvala za Urško in Vilmo, ker sta zelo dobre kuharice, ki je bila prečudovita hrana. Zelo je bila okusna. Hvala Urška in Vilma.

Roman

TABOR ZREČE

2. DAN

V Sredo po zajtrku smo se odpravili s kombijem na Roglo. Na Rogli smo šli v restavracijo po tablice za škratovo deželo. Nato smo pa pri vsaki tablici štempljali živali. Imela sem se zadovoljno, ker je bilo lepo sončno vreme. Nato smo šli po tablicah in veliko brali ter nas je gospa Sabina velikokrat poslikala. Hodili smo po hiši in čez špago, hodili ven na travo.

Bila je tudi žičnica s katero se vozijo skakalci. Bile so tudi krave na travi. Bil je zelo velik hrib, da sem bila zmatrana. Potem je bil škratek zelo lep in pobarvan. Meni je bil všeč, ker začara.

Potem smo šli v restavracijo, ker smo dobili nagrade za domov. Po škratovi poti smo šli na kosilo. Sabina nas je tudi slikala, ko razvijala slike. Meni je bil zelo všeč. Po kosilu je bil počitek, ko smo se stuširali in je dala Mojca muziko hrvaško. Naslednji dan bom pa napisala.